CANVIS DE PARADIGMA

Aquest vídeo explica la teoria de Ken Robinson sobre la importància dels paradigmes en educació. El paradigma és el context en el qual totes les nostres experiències adquireixen un sentit. Si l’educació seguieix un paradigma que no es correspon amb el de l’experiència significactiva per l’alumne, els continguts i els valors que es transmeten a l’escola simplement no tenen sentit per a ell, i per tant no les pot aprendre.
Ken Robinson. Canvi de paradigma en educació.

Esta entrada fue publicada en Reflexions y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a CANVIS DE PARADIGMA

  1. Jesús Pubill dijo:

    Tenim tendència a ensenyar com ens van ensenyar a nosaltres, però ara tot és tan diferent, que si no fem un esforç en entendre com és aquest món, no podrem preparar als nostres alumnes per tenir-hi un lloc eficient. Com podem ensenyar-los a treballar en xarxa si nosaltres no en som capaços? I si tots tenen diferents inteligències, capacitats cognitives, i ritmes d’aprenentatge, perquè encara els apliquem a tots el mateix procès d’aprenentatge?

Deja un comentario